La tramitació electrònica és un procés digital que permet realitzar sol·licituds i gestions administratives a través d'internet, sense necessitat d'acudir de manera presencial a una oficina.
Passos generals per a tramitar una beca de manera electrònica:
- Accedix al portal: En les nostres pàgina web, en cada secció trobaràs un enllaç al tràmit específic per a la sol·licitud de beques.
- Identificació digital: És imprescindible comptar amb un mitjà d'identificació segur. Assegura't de tindre un certificat digital o utilitzar el sistema d'identificació Cl@ve PERMANENT. Això et permetrà accedir al tràmit i presentar la teua sol·licitud de manera segura.
- RECORDA QUE el formulari de sol·licitud ha de ser emplenat amb la identificació electrònica de la persona estudiant. No està permés utilitzar la identificació electrònica d'una altra persona.
- Presenta la sol·licitud: Emplena el formulari i adjunta els documents requerits directament a través de la plataforma.
- Seguiment: Una vegada presentada, podràs realitzar el seguiment de la teua sol·licitud també a través de la teua CARPETA CIUTADANA.